SLIPPFEST NR. 4 «IDENTITET»

Vi i redaksjonen gleder oss over å kunne invitere dere til slippfest for nr. 4 «Identitet»! Utgaven utforsker hvordan arkeologer jobber med identitet og hvordan identitet kan belyses arkeologisk. Hvordan påvirker

Illustrasjon: Malin Røgenes
Design: Edvind Kjærstad

arkeologisk forskning vår oppfattelse av fortidens identiteter, og hvordan kan dagens identiteter påvirkes av den arkeologiske forskningen?

Nummeret har bidrag fra professorer og studenter både fra UiB og utenfor, det innebefatter artikler, langdikt og essays, og vi håper å kunne ha en slippfest som samler arkeologistudenter, arkeologer, arkeologiinteresserte og dem som ønsker å lære mer om arkeologi!
Vi håper å se mange av dere på Cornerteateret på Møhlenpris den 10.juni, klokken 19:00 for en feiring av sommerferie, tidsskriftet og arkeologien!

Også nr. 1 «Gjenfødelse», nr. 2 «Mørke Kapitler» og nr.3 «Naturen i Endring» er i salg på festen.

Slippfesten blir på Cornerteateret 10.Juni.

Kl. 19:00

Arrangementet er også på Facebook: https://www.facebook.com/events/256920550121899?ref=newsfeed

Mvh Redaksjonen i RISS